Magsjuka...... näää ussh!!!

Den här helgen har gått i magsjukans tecken. I fredags då jag skulle ta Leah till förskolan så kräktes hon över sig själv och stolen hon satt på. Det vara bara att skura, ta av henne all nerkräkta kläder och sätta henne i bara blöjorna på en handduk. Hela dagen kräktes hon, och lillstackarn fick inte behålla nåt på hela dagen, det är jobbigt att se ens barn vara sjuk. Hon var slö och orkeslös och ville mest bara sitta i knä och sova. Natten till lördagen kräktes hon också efter att ha drukit massor med vatten. Men på lördagen var hon piggare och har sen dess kunna behålla mat och är sitt gamla jag igen. Jag kände lite igår som om det var nåt på g, illamående och utan aptit. Ännu har inget brutit ut och jag hoppas att det förblir så....VILL INTE HA MAGSJUKA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0