Bummer::::::::::

Igår hade jag nog årets sämsta dag, då den ena och det andra gjorde mig helt knäckt. Men jag tröstade mig med att morgondagen blir säkert mycket bättre......yeah right! Imorse när jag skulle gå med Leah till förskolan så skulle jag lyfta vagnen över en snökant och knakeliknak knak....så gick handtaget på vagnen sönder....nej nej nej. Vi hade hoppats på att den skulle hålla ett tag till iallafall tills vi köpt en syskonvagn och tills bebisen kommer. Nu måste vi hitta en billig sitt vagn som kan användas tills bebisen kommer..och det känns lite konstigt att gå omkring med en syskonvagn...med bara 1 barn.....hmmm stort dilemma!!

Nog om det ska nu sätta mig och blir klar med min inlämningsuppgift och sen påbörja planering av examensarbetet........och ringa massor med samtal till Universitetet om det ena och det andra....

Nu vill jag bara att solen ska dyka upp...och att det börjar att töa....och att VÅREN gör sitt intåg.....

Bebisen sparkar som en vilde i magen och magen blir bara större och större.....hur ska detta sluta? ha ha ha....

Tur att man kan se humorn i det hela trots att man har dagar så gör en knäckt......:)

Nu ska jag göra mig en powersmothie....och sätta igång med att skriva....

Hej hej....och på återseende kära vänner..:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Glad påsk! Hoppas det ordnar sig med vagn och njut av en bra påsk.

2010-04-01 @ 20:31:34
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0